.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران
بخش گردشگری از تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند
شمال نیوز : مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بوده مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم.....
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران گفت: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بوده مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم.

به گزارش شمال نیوز، لیلا واثقی  در جلسه کمیسیون تخصصی گردشگری، نمایشگاهی و سرمایه گذاری با بیان اینکه گردشگری با صنعت و کشاورزی فرق دارد، اظهار کرد: اگر بخواهیم گردشگری را به‌عنوان کالا در نظر بگیریم به‌عنوان کالای لوکس مطرح است.

وی افزود: یکی از دلایلی که گردشگری در استان مغفول ماند این است تحقیق و توسعه در این بخش باید فعال شود.

مدیرکل دفتر جذب و  حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران بیان کرد: به‌عنوان نمونه در بخش صنایع دستی هنرمندان از بازاریابی اطلاعی ندارند و تنها از دید احساس و هنر خود صحبت می‌کنند.

این مسؤول با بیان اینکه هنرمند است که به بازار ارزش می‌دهد نه بازار به هنرمند، گفت: هنرمندان باید صنایع دستی خود را در یک‌جا متمرکز کند و همیشگی باشد در این صورت یقیناً موفق می‌شود.

واثقی با اشاره به اینکه چهار سال اخیر تسهیلات کم‌بهره‌ای به این بخش اختصاص نیافت بلکه تنها برای نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی اختصاص یافت، ادامه داد: بخشی از فعالان در قالب خوداشتغالی و صندوق کارآفرینی از تسهیلات کم‌بهره استفاده کنند.

وی تصریح کرد: برای دریافت تسهیلات در بسته رونق تولید قرار بود تنها صنعت معدن تجارت از آن استفاده کنند و قرار نبود بخش کشاورزی از تسهیلات این بسته استفاده کنند اما کشاورزان پیگیر شدند باید در اختیار آنها قرار گیرد و با دو ماه تأخیر در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

مدیرکل دفتر جذب و  حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری مازندران افزود: بخش گردشگری و صنایع دستی از دریافت تسهیلات بسته رونق تولید باز ماند و آن هم به دلیل این بوده مراجعه‌کننده‌ای از این بخش نداشتیم.

واثقی در پایان گفت: بیمارستان توریست درمانی در مازندران تعبیه شد و بیمارستان‌هایی که قابلیت توریست درمانی به تورگردانان و آژانس داشته باشند به ما معرفی کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 26 بهمن 1395
مناطق گردشگی مازندران در اختیار سازمانهاست مانند کاخ صفی آباد بهشهر - ینای پارک ملت بهشهر . باغ تپه . قسمتی از عباس آباد و.......
ss 26 بهمن 1395
هنرمندان ما هنرمند نیستند و از بازاریابی اطلاعی ندارند و تنها از دید احساس و هنر خود صحبت می‌کنند!!!! نه مثل امثال شما به خاطر پست بدنبال اين و اون باشن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.